whää

Vakna, skola, jobba, plugga, sova, vakna, skola, jobba plugga... varje dag !!! Jag är helt slut & redan skoltrött !! :tired: & på helger så händer ju inte mycket mer där heller. Åker till min man som vanligt eller umgås med tjejerna/gänget... så sorligt liv haha.
 
Skaar mig på fingret idag när jag jobba.. så de börja blöda ;( whäää...
 
Ville iaf bara säga att jag lever lite snabbt innan jag drar och lägger mig. Folk säger till mig att sova kan jag göra när jag är död. Snälla kan någon skjuta mig? hahah nej men är döds trött godnatt jag uppdaterar för er mina söta stalkers så fort de händer något mer än bara skola & jobb pussilipuss <3
 

ps. Kameran på min mobil fuckar sig ;( vet inte vad som har hänt med min babyyy... Lägger upp tröga bilder på mig & lolloo
 




Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0