knaas

Skiit asså de känns som en söndag... Kanske för jag är heeeeelt trött efter igår. Sov endast 5 timmar som vanligt. Vaknade tidigt och mötte upp Ahmed med Linda som jag skrev på förra inlägget. Efter en stund så kom Anneli med hennes kompis. Softade på gröningen/Helsingborg till kl 7-8.


Kom hem och så var de att fixa sig i endast 20-30 min innan vi tog tåget och drog vidare till Wallmans. Såå dåliga vi är på att planera. Katastrof, visste inte vad jag skulle ha på mig så jag plockade första klänningen jag såg(bokstavligt) Hatar att stressa man slutar alltid upp så ful haha. Sen sminka över mina fina röda kinder jag fick av SOLEN. Va bra jag är som däckade under solen -.-'' blev iaf ganska naturlig sminkning och OFIXAT HÅR. Men de funkade ändå haha. Förstår inte ibland asså, ibland när jag verkligen försökte fixa till mig för en fest så slutar de alltid upp med att jag blir ful. Sminkar mig bättre till vardagen -.- fuuucked

Hade iaf skit kul där med Linda, mycket folk och bra musik ! Gryma djs fan. Träffade många man kände och så. Knäppa saker hände. Brandalarmet gick igår, slösade onödiga 30 min för att kolla läget lite. Polisbilar och brandbilar om. Falskt alarm var de iaf så de var bara att festa vidare fan! Efter festen så käka vi mc mat med hela gänget och tog tåget hem. Visste inte längre om jag var uppe sent eller om jag va uppe tidigt haha. Så ljust de var på vägen hem!


Palla att bakrunden va svart så jag ser värsta bred ut :((

Vaknade upp helt snett idag fan. Massa samtal och sms från två busungar redan vid 11 tiden. Segat hela dagen också med träningsvärk på olika ställen och svullna fötter. Som tröst så bjöd min syster mig iaf på thai mat sen nu så ska jag kolla på ny nerladdade avsnitt av Desperate Housewives. poss

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0