Välkommen sommar !

Känns aaaaaaas skönt med sol nu asså, ÄNTLIGEN. Vettefan hur länge man har väntat på att verkligen få känna av SOMMAREN. Första solningen med bikini och första dagen med shorts detta året. OCH DE ÄR REDAN MITTEN AV MAJ. ncnc Skandinaviens klimat, man kan inte förvänta sig mycket egentligen. Vaknade iaf och de första jag gjorde var att dra direkt och möta upp flickorna; Linda, Anneli & Ida för att steka på vita räck. Morgon frilla och inget smink men fuck de fan jag mår för bra nu när solen är framme hehe. Dock var de ganska mycket moln faktiskt, men lite färg fick man hehe. Efter så tog vi de bara lugnt, mötte upp Erika också, och så köpte jag en fet fransk (baguette med kebab) SÅ GOTT DE VA. Nu är jag hemma ny duschad och fresh. Ska snart sova är ganska trött. Ska hoppas på ÄNNNU bättre väder imorgon hehe. Ska steka ännu mer då med Linda mwuhaha. Tannings dag in dag ut typ. Har så jävla dåligt pigment att de behövs. .. aja goodnattis <3


Va kul att man knappt kan se mina ögonbryn hahah, orkade inte måla i dom..

 


Linda och hennes cp pigment ! haha black & yellow
Man ser inte på bilden men hon blev as brun..

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0