sööndag

har varit gravid i 5 månader nu... hahaha nej jag skojjar, har ätit mig skit tjock så man kan typ tro de!! Ska ligga och jäsa mig fet nu för jag orkar faktiskt inte göra något mer.. fett törstig just nu men orkar inte rulla iväg till köket :(( buu livet suger hårt för tjockisar. Idag har jag iaf jobbat :3 försöker fixa cash till sommaren så jag jobbar alla dagar jag har chans till. Kanske blir en resa i sommar, ska se hur de blir. Ska iaf avsluta dagen med att prata med min bojkvän sen sovis. Imorgon ska jag leka med lindabindaa yaaay ! haaajdååå


Sööt bild på mig och min babaaa. Fett dålig bild också jävla mobil hah.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0