nananana

Äntligen efter så länge så har jag ÄÄÄNTLIGEN fått färga min jävla utväxt. Pallar inte att jag alltid ska skjuta upp saker och sånt haha segast är jag. Men nu känner jag mig värsta fesh hihih.

Är helt slut idag och inte ett skit har jag gjort. Åkte in tll hbg för att möta upp tomas & grabbarna med anneli för snart så ska tomas åka iväg. Dom körde in oss till väla så var vi där lite sen så åkte vi in till stan igen och åt oss feta på haket. Godast mat har dom fan haha ! Är hemma nu och snart ringer booojkvän så vi ses i nästa inlägg hih !


Bjuder på en bild på hemska mig & min fina latina haha efter grillningen i söndags.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0