mwuuaah :*

Förstår inte ens varför jag är uppe såhär sent fan -.- Borde sova egentligen, ska upp tidigt imorgon och åka in till helsingborg och möta upp ahmed med lindabinda hihi :3

Har tränat idag och jag är fett stolt över mig själv att de har hållt på så länge nu, lite lat några dagar och så men annars när jag väl tränar så är de fett mycket svett iaf hehe, ew. Har jobbat lite till på brännan idag, fan jag blir ju aldrig brun hur ofta jag än solar jävla skit -.-' Sen så har jag jobbat. Tråkig dag som fan men de finns fan inget o göra i den här hålan som kallas ängelholm.  bjuder på en bild jag tog häromdagen. sen säger jag godnatt hih ! PUSS



btw, måste klippa mitt hår snart för fan. De är FÖR långt, snart ner till navlen. BUU. cut cut snart för fan!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0