home sweet home fan !

Fett skönt att vara hemma nu fan! Hahah ju längre man stannar där borta, ju svårare är det att komma hem. Skit svårt att säga hejdå till min älskling men när man väl åkte så kunde jag inte sluta längta hem. Dock får jag sova i en kall säng.. själv :( Ska ge er den fetaste inlägget av dom fetaste, ooohja här ska ni stalkers få smaka på lite....

PÅ TAL OM STALKER. Jag och Lollo var ute med hundarna igår och så märkte jag att de var en kille med röda joggingbyxor och svart huvtröja bakom oss. Tänkte inte så mycket på de förrän lite senare då vi hade lämnat hundarna hemma och gick till gården för att gungade, bakom ett träd så stod han där och kollade mot oss.. tänkte inte så jätte mycket på de då heller egentligen men jag fatta han följde efter oss senare när vi gick till ica som bara ligger en litet bit ifrån gården. Där inne så gick han förbi några gånger och log mot mig -.- LÄSKIGT FAN! efter ett tag i affären så såg man inte honom så mycket mer förrän man gick ut och så satt han precis vid ica's entré och typ.. väntade på en. FETT LÄSKIGT... gick vidare och när vi kollade bak så var han inte där längre... gick tillbaka hem (100m) och VEM SER MAN IGEN. JO HAN... Han hade följt efter oss hela tiden.. Blev typ as rädd och fick lack så jag frågade honom vad han ville, han såg bara allmänt störd ut och mumlade något om att han skulle hälsa på någon i samma byggnad som vi skulle in i. Sen när vi gick in i byggnade efter honom då börja han fråga om vi bodde här... vi bara sprang upp och kallade på våra pojkvänner som sprang ut efter honom med hammare HGAHAHAHAHAH. Fett creepy kille fan :s Trodde han skulle kidnappa oss haha..

Förutom den "stalker"-incidenten så har de varit en stressfri vecka, har mest bara tagit de lugnt och spenderat tid med pojkvän och våra grannar :3

BILDBOMBBB YEEE



27-april
Dricka vin ur fina sugrör och nyfikna Gina som försökte dricka ur mitt glas hela tiden.



30-april
Helsingborg med flickorna <3  Så oskyldig Anneli ser ut med sin "mcdonalds" läsk..


02-maj
Fail bild på meej när jag nästan dreglar ut allt igen hahah. PROMENAD OCH SOOOL med min pojkvän :3


03-maj
Grillning med pojkarna & hundarna!


04-maj
Delade 9 bitar sushi med pojkvän.. efter att vi redan ätit.. tjockisar hehe, jätte god wakame sallad iaf, knäpp pojkvän som blev sne när han smaka den...


igår plågade vi denna stackars hund, han vet inte om att han har en glasspine på huvudet :3

Ska sega vidare nu, tillbaka till jobbet imorgon. Godnatt så länge :*

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0