fuck it, im young

Craaaziiii, kan inte sitta normalt efter idag. Ni vill inte ens veta hur eller varför. Hahaha har varit på väla idag med Anneli, de gör ont i hjärtat att dra dit när man knappt har pengar ! Jävla skit att min lön krånglar. fåår iaf mina parraaa på måndag, wooho! Drog in till hbg senare och mötte upp Linda och Ähmed. För att fördriva tiden så drog vi till en lekplats och lekte som idioter haha. Sån gunga typ som snurrar. Har typ inte haft så kul på länge, helt sjukt kul asssååå. Hahah på vägen tillbaka så var de fan bara en massa slagsmål. Säg mig när man nte slås med Ahmed fan. Kom hem med en fet blåmärke på armen -.- nu ska jag bara ta de lugnt. Ska äta den fetaste kvällsmaten nu, ris och sånt. POSS



Fick inga bra bilder, men så jävla kul när han fick den i huvet HAHA

 


 


TAPADE MIN MOBIL IDAG OCKSÅ. STÖRSTA PANIKEN & STÖRSTA REPAN. STORT ÄRR I HJÄRTAN :'(

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0