You lose some or win some

haaalleo min små kycklingar! haha faan va jag är sämst med bloggen.. men jag har faktiskt varit sjuk ! från söndags till tisdags typ :((  buu men är frisk nu hihi, dock inte i huvudet :( Har bara kollat en massa Naruto medans jag legat i sängen och halvdött. Tänkte att jag la efter i några avsnitt så var tvungen till att kolla lite haha checka vad som hänt .. JA jag kollar på naruto -.-' men de är fan en skit bra anime så fuck er alla som har något emot den.

Sitter och väntar på mat, döööö hungrig. Fundera på att käka godiset jag köpte igår när jag var med Anneli.. men nä.
IDAG IALLAFALL så blir de att dra ut med mitt djur, linda <3 hahah min sista lediga dag sen ska jag jobba i en vecka, sen blir de lööön ska köpa allt jag ser. Jag har levt fattig hela månaden så nu ska jag fan unna mig själv med nya saker ! Ska kolla hur de går med maten nu, poss

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0