småååland

haaaaje hih. Vakna redan halv 9, så onödigt tidigt... är iaf hos min söta pojkvän. Kom hit redan igår och jag har haft de skit mysigt här än så länge hihi. Jag är så löjligt nykäär även efter 16 månader tillsammans... iaf har städat allt är slickbart och damfritt heh duktig jag är, ung hemmafru och sånt jaja. var ute i balkongen och stekte tills en fluga fucking attackera mig.. fick panik och sprang in igen -.- nyss gjort klart mina naglar, fransk med såna glitter saker jag klistra på, ullareds kvalitet. ska se hur länge dom håller nu .. kosta bara 8 kr fan hihi.
saknar iaf redan mina söta vänner i skåne.. alla här pratar så konstigt.. jävla bög dialekt hihi. fick iaf spendera lite tid med dom dagen innan jag åkte (onsdags). säger nt mycket mer om att daniella blev jagad/jagade av en mus HAHAHAHA..
Ska iaf kolla om min "granne" louise är vaken, vill till ica och handla blommor till den här pojklägenheten hehe..

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0