Shopping trip!

TRÖTT SOM FAN ASSÅ. Men ändå är jag så bra och gör ett blogg inlägg ändåå hih :D för er skull mina stalkers <3

Vakna upp tidigt som fan efter att sovit as sent, har kollat skräckis igen med Linda och Anneli.. Dom måste alltid. AALLTID. välja såna äckliga filmer, jag var helt nojig på vägen hem :( De blev den tredje "wrong turn" Har redan kollat 2an med dom och den var fan värre... IAF jag vakna tidigt för jackie sa "Vakna tidigt och fixa dig vi drar kl 8" MEN NEEJ vi begav oss inte av förrn halv 10, bara för han fortfarande grisa sig hemma medan jag och Willie redan var klara och hade möts upp.. kunde ha sovit en timme till fan.. 4 timmars sömn wohoo. Mot Ullared, och handla en massa saker. Har inte fått min lön ännu så kunde inte köpa så mycket buu :/ MEN, jag fick hem en massa små saker som; nagel dekorationer och en massa nagellack, ansiktsprodukter och ansiktsmasker och blabla . En jätte snygg väska, och ett skärp. Efteråt så var de direkt till Väla Centrum för att äta och  shoppa mer hahha ! Jag beställde en as god Bakad potatis på Graffiti och fick den ganska snabbt medans grabbarna fick vänta.. sluta med att dom tappa tålamodet och börja äta från min mat, försökte skydda den med mitt liv :'(


Ska snart sova för jag är dööö trött seriöst. Ska bara fixa mina naglar lite och sitta med ansiktsmask. Boosta upp lite ;) Byeeee :*


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0