real n* wats up?

Så tråkig fredag, har bara jobbat idag. Skit kul, största anledningen till varför jag älskar mitt jobb är att man får äta där, vem fan blir inte glad av gratis mat? hahha åt mig fet och så. Förtjänade de efter att ha fått stå ut med radio musik. SERIÖST. Har dom inte tänkt på att spela lite andra låtar än bara melodifestivalens låtar? Sååå irriterad jag blev sen på vägen hem när jag inte kunde få bort låtarna ur huvudet -.- & ännu värre att jag inte kunde lyssna på musik för mina hörlurar var hemma -.-' Meen jaa palla böla över de nu, fucking tur att jag inte har kvar deras äckliga musik i mitt huvud annars kommer jag vakna imorgon med en fet blågul tumör .



lindrade smärtan med pannpizza jag hittade i frysen hihi och min ljuvliga musik <3 Ska iaf leta efter något mer att äta för den där lilla pannpizzan.. tro mig den mättar inte detta djur . poss

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0