hello sunshine

Desperate Housewives börja precis, så spännande fast jag har redan sett detta avsnitten hehe..
Idag och igår så har de varit så skönt väder. Njöt gårdagen med mina sötaste latinas <3 i helsingborg och väla. Man kunde känna hur solen stekte mot ens skinnjacka oooooooh. tiden gick så fort också, när jag skulle hem så trodde jag kl var 6 men kl var redan 9 och jag frös inte på vägen hem... VÅREN ÄR HÄÄÄR OOOOOYEAH .

Längtar tills lönen kommer så jag kan få shoppa, denna månad är jag en fattig cheeey :(( De är så mycket jag behöver, har den längsta önske listan just nu -.- hittade så mycket jag ville ha när jag var på stan med Linda idag... Fast har lovat min baba att spara pengar, så nu ska vi hålla tummarna för mig ja.


juste jag är så duktig att jag har börjat promenera på morgonen hihihi ! puss

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0