.

HAAAAAAAJE. Helt öde här jag vet, men man vet inte vad man ska skriva här på bloggen ibland. Jobbat idag, stressigt som alla andra fredagar, har åkt hem från min booyfliend nu :( helt jävla buon utan honom, tröst äter med kakor hihi. Hittat på en massa skoj under veckan jag var där! De som INTE var så skojj var att vi kollade skräckfilm två nätter i rad och ni förstår inte hur överlycklig jag är över att jag hade min pojkvän bredvid mig hela natten ... Tappade räkningen hur många gånger jag skrek och svimmade under filmen "insidious". Fast den var ändå fett bra och rekommenderas. & "Madhouse" som vi också kollade på hihi :3

Under hela veckan så var de skit fint väder, man kunde känna hur våren var på väg. Fast igår morse när jag vaknade upp... ;s


tur att jag åkte hem från islandet...

Innan jag åkte hem så fick jag ett jätte gulligt brev från min boo.
Måste visa er grisen han ritade ! SÅÅ SÖT. Jag tror grisen ska föreställa mig ..



Ska käka vidare på min cookiesss. ohye. poss

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0