15 <3

Känner mig helt trött och seg just nu. Tänkte dra och lägga mig snart, har jobbat idag igen och imorgon ska jag jobba mer! buu :( känner på mig att jag inte kommer kunna sova. Laddade ner en app precis som heter "scary ringtones" för att skrämma min lilla syster med en massa ljud men de slutade upp med att jag skrämde mig själv... Raderade direkt ! Hahaha så jävla sämst .. oki måste verkligen lägg mig nu jag känner hur mina fucking kines ögon blir helt tunga och inte orkar vara öppna längre.. hoppas jag ej får en massa creepy tankar nu pga appen -.- om jag somnar så kommer nog sova tungt, ätit fet kvällsmat Heheh. Natti :*

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0