waasääp :3

heeelluuu. Seeegar sööönder! Kom hem i måndags från pojkvän fan varit där värsta lääänge hehe. Hade de värsta mysigt och så, mysigast på våran månads dag. Fett fjöntigt att fira månads dag, vi gör de sällan fan men var tvungen till att unna oss hehe. Firade hans student också! Jag börjar undra när fan jag kommer ta studenten! :( Suddigt minne från den dagen fan minns bara jag sovit 2 timmar, vakna kl 6 på fucking morgonen för att fixa frukost till pojkvään & hans vänner och att festen pågick till kl 7 då jag kasta ut alla från hans lägenhet för att få min skönhetssömn hehe (a) Massa maat va de ju också fan ! MAAAAAAT. Älskar maaaaaaaat. Åt as god mat idag med Linda, ähmed & company. Käka på mezo, pasta med fläskfile och sån god sååås oooh. Känner redan hur all mat jag ätit den senaste tiden verkligen lägge sig på låren, armarna ect. Åt pizza igår med thomas & willie... heeeeeh.

Skaa soooovis nuuu tänker faktiskt lägga upp lite bilden imorgon som jag tagit den senaste tiden. MWUAAH :*

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0