Utkast: Juni 26, 2012

Jag suger på att blogga fan haha.

I fredags så kom min pojkvän och överraska mig :3 så gullig. Vi drog in till hbg på kvällen med linda och softa bara. Söndagen så blev jag kidnappat till vmo UTAN NÅGOT MED MIG. Hade bara min lilla handväska.. Tur som fan att jag har massa kläder där redan och sånt -.-'' Vi träffade min pappa också. Första gången jag presenterar en kille för min baba. Säger bara att allt gick bra och ingen åkte till sjukhus hihi :3

Lägger upp lite små bilder på Kevins student.

Tänkte också bara säga att de ändast är 9 dagar kvar tills jag åker till vietnam!! Längtar, men ändå inte :( Kommer känna en sån saknad.. kommer sakna alla när och kära i sverige fan.. Låter som jag ska vara borta förevigt men nej, FAST DE KÄNNS SÅ...


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0