stressss typ

Helllluu. Bäst på att blogga är jag fan, nej men jag är fett seg. Har stressat med allt dom senaste dagarna. Pojkvän tar studenten nästa vecka och jag vettefan vad jag ska köpa.. Har inte ens tid att handla något, har haft så mycket ärenden att ta hand om och jobbat som en idiot. Hann med en sväng runt väla häromdagen men hittade ingeeeenting !!! Bara små saker jag kunde hänga runt hans hals och en jätte fin kjol till mig själv hehehe. ALLTID när man har pengar så är de omöjligt att hitta något men när man är fattig så hittar man alltid mycket man vill köpa -.-

Jobbar imorgon också sen är åker jag igen till min man på lördagen ! Stannar där för evigt typ... Nej men han kommer nog inte släppa hem mig :( Tänkte gå sova nu iaf så pussilipuss


Grrrr.. min sexiga..


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0