Check

Ja då var hela fucking sommaren planerad !!!! IDAG åker jag till min pojkvän i över en vecka, kommer hem och de blir massa festligheter hehe. Jobbar också lite :( Om exakt en månad så åker jag till Vietnam ! WOHO. Stannar där dock FÖÖR länge. 4 hela jävla veckor!! Kommer sakna mina underbart fina flickor och min sötaste pojkvän :( MEN VA FAN SEMESTER !!! Inget jävla jobb längre (inte för att jag jobbar mycket alls men  ja..) Fy vad jag kommer äta sönder mig ska rulla mig tillbaka till sverige. Blir inte förvånad om jag går upp 5-6 kg fan.. hehe. Kommer hem och massa massa mer festligheter. Sen blir de skola igen fan :(

Jobbade igår & efter de så drog vi in till Mezo, helsingborg. Fika där med flickorna sen kom ahmed & co.... GRATTIS TILL ALLA DOM SOM TAR STUDENTEN föreseten. Kommer dröja fuck tills jag tar den. Missade sista tåget fan så stannade där till 3 :( tur att mezo är öppet hela tiden och andra ställen haha. Mobbat att vi var dom ända typ som inte festa...

GISSA VEM SOM FÅTT SINA PARRAAA??
JAG FYFAN. Sten rik nu ska börja snyta mig med rödingar hehe. Börjar bli sjuk fan... ALLTID. Aja måste packa och äta och fixa mig måste ut på lite ärenden innan jag drar mot tååget till Värnamo station.


poss

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0