nananan

Jag har ont i heeeela min kropp! Kommer till de sen. Iaf så har helsingborgs festivalen börjat och så är de ju en tradition för mig att dyka upp där hehe, även om de är feett trååkigt där. Drog dit första dagen med linda anneli och mimi, fick hem mig ett rosa mobil skal hihi, fanns fan bara en massa fula skal till min mobil :(( & så åkte vi en karusell, känner mig som ett barn igen hahha, nej men jag älskar sånt. Den fet galen, tog tid innan mina inälvor hamnade rätt igen haha. ville bara spyy !!
   Igår så blev de ingen festival för mig, bara festival party med anneli!!! Är ju inte arton ännu men de fixa sig ändå när man har kontaker heheh, fick gratis inträde också ifall jag hjälpte dom stämpla gästerna i en timme :3 värt de fan haha, fick se vilka av sina vänner som kom till festen. Dansade som bara den fan, kass dj va de dock. Men fuck de hahah va så jävla onykter att jag inte fatta ett skit om vad som pågick där ändå.. Kom hem runt 5 tiden och nu när jag vakna så har jag ont i heeeeeeeeela kroppen. Blåsor på fötterna också, skorjävlar.
 
De blir att supa idag igen tror jag med grillning och folket i la, & flickorna såklart ! hehe.
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0