Jag snear allt -.-

TRÖTT. haha jag är alltid trött. Men idag har jag faktiskt varit igång mycket. Åkte hem igår kväll, träffade på erika på tåget bestämde oss för att möta upp Linda och käka, de blev acapulc, liten fransk ! (baguette med kebab sås och sånt) Lite senare på kvällen så drog vi ut på powerwalk, behövs fan så tjock jag har blivit av att dega hos min pojkvän i 2 veckor -.-' Gått upp i fettokg och allt lägger sig såklart på min redan gigantiska röv.
 
Idag morse så vakna jag upp med sol, SOL! Jag har inte sett sol på aas länge!! De blev ut och sola dirr med anneli, hem och duscha sen jobba och där efter softa med vattenpipa med flickorna. Nu är jag heeeelt trött, måste vakna tidigt och jobba på brännan imorgon också, värsta blekfisen fan -.- Sen iväg till jobbet värsta stress emellan när man måste duscha och allt sånt -.-' AJA ska sovis natti natti :*
Fin bild, helt jävla onykter

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0