hellluuuu

IMMMMM BACK. Är i sverige. Berättade ju att jag skulle åka till Vietnam, bokade biljetter och så men saker krånglade och de blev inte av. Fucked up shit. Orkar inte prata om de egentligen. Feeeett sur och jag snear på allllllt.

Är och chillar min pung hos pojkvännen just nu, varit här sedan den 7 juli, förutom en dag då jag åkte hem för att va med söta Linda och umgås lite under landskrona karnevalen. fett dött fan :3 Åkte tillbaka till pojkvän för jag lova hans kompis att ta hand om hans hundar under helgen då han är på semester.. & min pojkvän jobbar.. så bara jag som kan, tur man får lite cash iaf.

Kul iaf att min underbaraste pojkvän lämnade ett packet paul mall med endast 2 cigg. och detta skulle jag klara mig med heeeela kvällen, yay. Ska värma upp en pannpizza nu hehehe. BUT FIRST. såå ska jag ladda upp en bild på

1. (stora bilden) mitt nyklippta hår, klippte bort 10 cm lol, hor frisör :((

2. (bild till höger, längst upp) Åkte på vespa runt hela stan med den mest bögigaste hjälmen hihi

3. (bild till höger, längst ner) Gina min fina som har lagt en bajskorv i balkongen yay. 


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0