Passion is like rain. I am the storm

Sitter och "nattäter" hehe. Ris & kyckling me like alot. Första gången på länge jag har käkat mycket idag. Var ute på Lindens och käkade lunch med Linda, de blev meny 3 ! (hamburgar tallrik) SKIT GOOTTT men orkade ändå knappt äta allt. Varje gång jag svälter en hel dag så tror jag att jag kan äta upp en hel lasbil så hungrig jag är men slutar alltid upp med att jag äter en liten portion -.-

Jobbade efter de och nu hemma så äter jag igen hihi :D
Lekt as mycket med min mobil, har jag blivit helt osocial känns de som hahah. Har bara haft den i 2 dagar nu men jag ÄLSKAR DEN. Den kan vara lite svår att förstå men jag lär mig så småning om hehe.. löööve iiit oh yeah.


överdrivet gott


Kan man tro att de är ett ciggpacket??
Cigg som min chef tog med sig hem från kina, som smakar helt.. anorlunda jämfört med marlboro gold... plus att dom ser helt anorlunda ut... guldiga och fina är dom, mjuka att röka och kicket är helt fuckad haha!

-ttd

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0