Don't hate what you can't imitate.

Känner mig så sliten efter idag ! stress på jobbet från 3 till 9, efter så var de att softa med mina söta latinas <3
Kom hem för inte länge sedan.. känner mig helt stel i kroppen och fått dåligt sömn.. Bara för att min säng inte ville samarbeta och var tvungen till att kännas så jävla fucking hård hela natten -.-'

Jag känner verkligen att jag behöver/vill börja träna. Har sagt de i ett år nu men jag har inte gjort några framsteg heh.. Alla gym ligger ju så jävla långt bort också, och dom som är nära är så fucking dyra, de är inte som om jag skiter ut pengar direkt... nej men har lovat mig själv att jag ska bli slim till bikinisäsongen/sommar :3
Kan egentligen redan känna pressen för VÅREN ÄR HÄÄÄR ! Snart blir de skinnjacka och ingen mer tjockis jacka YAAY. Ska iaf göra mig i ordning för sen filmkväll med min lilla syster POSSS.

-ttd

Kommentarer
Postat av: anonym

jag vet var du bor

2012-02-27 @ 00:15:23
Postat av: ttd

Men ulala din stalker

2012-02-27 @ 03:26:41

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0