So many ASSUME So little know

Kom nyligen hem efter middag hos kinesen, med en massa andra.. kineser? :s En kompis som hade kommit hit till sverige ska tillbaka hem till dk imorgon. Hade inte käkat på evigheter så maten där smakade himelskt, käkade som ett djur hehe.. Hade en massa kul där med lek och dricka, perfekt under en söndag... stack iaf hem lite tidigare för jag är helt sliten och död efter jobbet :(
Tur att man iaf fick skjuts hem av anh kim annars hade jag dött på vägen -.-

Värsta moment där var ju när vi kom in på ett helt konstigt samtalsämne. Kan inte säga mer än djungel, en liten skatt och TO MUCH INFO, och jag kommer aldrig, jag menar verkligen ALDRIG kunna kolla dom i ögonen igen... HAHA ALDRIG .. ändå så kunde jag inte sluta skatta under samtalsämnet... tror jag är sjuk i huvudet.

Ska byta om till mjukis och tvätta bort mitt smink, stinker mat och rök just nu.. POSSHAJ

-ttd

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0