sensation

Äckel väder hela dagen.. men ändå en så perfekt dag för mig att dra och köpa en ny mobil hahha. Helt oplanerat. De blev iaf en HTC sensation. Den känns så perfekt, den är snabb, kameran är bra och den är snygg. Men tycker också den är lite för stor de känns som om den inte kommer få plats i någon ficka eller att jag kommer tappa den när som.. Tycker också de var sjukt dåligt att jag inte fick med något minneskort så nu kommer jag inte kunna ta bilder eller ha musik förrän jag har köpt en.. frågar r också när jag har tid, för jag har för mycket att göra denna veckan .. iaf så har jag typ 7 kontakter WOHO poppiiis !!

Är hungrig som ett djur just nu och kan äta upp allt... men är för hungrig och lat så de blir nudlar för mig nu fan :( sen leka med mobilen lite till och sedan däcka gott. posshaaaaaj mihi

-ttd

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0