saknaden så stor

Så skönt att jag bara jobbar imorgon sen är jag ledig! På fredag så åker jag till min pojkvän, de blir några timmars resa men så värt de. Jag har inte träffat honom på två veckor, men de känns som 3 fucking år :(( ska stanna där i några dagar, vågar egentligen inte säga vilken dag jag kommer hem för.. nt ens jag vet när jag kommer vara hemma igen -.- hoppas jag får godis när jag kommer fram hihi Imorgon ska jag och syster ner till stan, måste fixa lite ärenden där.. har ju fått lön också så här ska de spenderade minsann :3 lovat mig själv att spara men jag tänkte köpa en mobilväska, känns som om de kommer hända någon olycka med min nya baby.. haha (a) ska sova nu jag gick upp kl 6 i morse känner mig helt efterbliven efter bara 4 timmars sömn... Poss

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0