IGEN??

BLOGG FÖR MIG IGEN?? aaaaae hur ska de gå den här gången.
Gick fan sämst sist då jag helt plötsligt inte palla uppdatera hih :3
varför jag börjar igen? - vill bara ha ett ställe och ta ut allt på

Bloggar iaf endast för mig själv och övriga som vill läsa (lovers&haters). Skriver lite om tankar, åsikter, vardagen, min nära och kära och andra saker som intresserar just mig
VARNAR för ovårdat språk så som svordomar och mitt dampande temperament då de kan bli grovt ibland :3 Kan eventuellt komma meningar som är helt ologiska eller där min svenska suger och stavningen är helt.. bläh ;s

FÖR ER SOM VILL VETA
Namn: Trang Dong (uttalas -> Chang Dong) kallas även för td (tede)
Är 17 år och bor i underbara västra skåne. Jobbar som servitris i en sushi bar, Fuji sushi heter den. Försöker tjäna pengar för en tjejs vardagliga behov som att köpa otroligt onödiga saker :) Jag har en pojkvän som bor långt bort åt helvete men ändå åker jag dit så ofta och hälsa på <3



Nuuuu pallar jag inte ens skriva mer på den här.. start inlägget -.-
aja.. MWUAAH POSSSHAAAAJE.

-ttd

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0