they see me rollin they hatin

Siitter här segar vid datorn som vanligt typ. Jobbat skiten ur mig nu dom senaste tre dagarna, dubbelt med kunder än vanligt och dom alla kommer under sista timmen. Men aja va fan gör man inte för cash.
Imorgon/idag så fyller min lilla syster år och på söndag fyller pojkvän år, så de blev ett litet besök på väla igår med johanna. Lyckades faktiskt hitta presenter till dom båda på så kort tid och till mig själv heheheh. Blev ett vanlig marinblå tubtop och en jätte fin top från vera moda, yaay.
Imorgon är de fredag och de är planerat att gänget drar på bio men får väl se hur de blir. Kanske bara blir biljard och softa med vattenpipa, de vanliga hah :3 På lördag beger jag mig av till vmo med min goda vän louise. Sen få man se vad bondehålan har att erbjuda.
 
Ska fortsätta sega sen lägga mig och få min beauty sleep, vill inte se ut som en panda när jag vaknar imorgon. poss
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0