biggest fucking bitch

Shopping idag igen !! måste lugna mig :( haha nee men de blev ingen stor shopping idag, fick bara hem en rosa tröja & ett par hörlurar. Var där med lilla syster, mamma, mammas vännina & hennes son, robert. Lilla systern behövde hjälp med att hitta kläder så tvingades att följa med, hade egentligen planerat att de skulle vara softa-lördagen idag ! haha. Har inte fått ta de lugnt på as länge fan vill bara ligga en dag och dega för att vila ut mig helt.. Har nyss ätit gulaschsoppa som jag och lilla syster lagade.. ska kolla vidare på Harry potter - halvblods prinsen nu ! poss



söt jag är i bakgrunden & så fint min lilla syster har spänt sina ögon typ.. haha

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0