jag älskar mat.

helluu. Vakna för typ inte länge sedan hahaha fetaste grisen typ.. men min syster väckte mig fan kl 9 och sen kunde jag inte somna om för jag hade huvudvärk och var hungrig så jag gick upp och hjälpte mamma med maten sen käka mig fet och däckade hahahha. Åt pho (traditionella nudlar) sånt jag äter varje helg för att överleva..

Hade ledigt igår värsta skönt. Fixade sprit & annat för jag & mina söta flickor, linda & anneli skulle in till landskrona för en fest. Länge sedan jag gick på en fest (utan min pojkvän) så de var fett skönt. De blev vin (relax riesling) och lite breezer, annan cider och ett packet cigg! FYY vad jag älskar vin alltså haha. Hade iaf skit skojj där :3 Kom hem helt sliten och hungrig haha, hade precis tillräckligt med energi till att tvätta bort smink och byta om.. upptäckte också att jag tappat bort ett örhänge -.- som vanligt hhaha aja..



ska iaf snart ut med lindabinda, ska fixa mig lite är helt blek just nu haha. possssssssssss

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0