tröttiiis

Tröttis faaaaan :( Sovit i 4 timmar woho och gjort en massa idag... Har varit så trött hela dagen att jag fick as mycket energi och nu när jag är hemma vill jag bara döö. Är de bara jag som är så? Så trött att man får värsta kicken? hahah kanske inte .. :( Snart måste jag packa, drar imorgon tidigt till Baby och jag är INTE en morgon person.. Kanske just därför jag ej går i skolan längre hehe. Har iaf köpt cigg nu yaaaaaaaay. Jag som skulle sluta men jaja.. Har faktiskt inte mer att säga än att de kanske kommer segas som fan här när jag är hos min pojkvän.. för kul att jag glömmer bloggen typ hehe. Aja allt för trött just nu för att blogga ska äta, har typ glömt bort hur mat ser ut... puss !


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0