sjukling

JAG HATAR SERIÖST ATT VARA SJUK.. Känns som om jag blir de hela tiden, är så trött på de -.-' De är faktiskt anledningen till att jag inte har orkat blogga så förlååt hihi. Idag är jag 100 graders feber sjuk men ändå skriver jag här på bloggen för jag inte bara kan lämna eer stalkers hehe. Näsa rinner och min hals är sönder så jag har knappt någon röst kvar -.- Lingon veckan också såååååå kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul. FML. Sjukling i 3dje dagen idag men ändå jobbade jag fredagen, stress stress fick inte sitta ner under 3 timmar -.-' kul och hemma strax innan kl 10..

Vakna förresten upp men en jätte konstig och elak dröm :'( Tänker inte gå in på de men VARFÖR ska man alltid vakna under dom bästa ögonblicken -.- Saknar min pojkvän just nu och önskade han kunde komma denna helgen men icke sa nicke.. (AHHAHAHA) Vill inte smitta gubbskruttet :( Får bli frisk och åka till honom nästa vecka istället... Bo hos honom i en vecka och hitta på massa kul. Står ju att de ska bli runt 20 grader nästa helg så jag hoppas hihi :D


Kollade på Bad boys 2 igår som sändes på tv. Så kul, älskar scenen när marcus dotter ska på dejt och när killen kommer för att hämta upp henne så skrämmer dom killen, så synd om honom hAHAHAHAH
Nu ska jag äta och börja dricka mammas magic drink som smakar skit. Ska se om den verkligen funkar som hon säger..  pussilipusspuss

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0