My body needs a hero

Come and save me


Haaaaaje !! :*

Seriöst varför ska de vara äckel-väder JUST när jag har ledigt från jobbet?? Man blir ju helt seg. Perfekt väder för att ligga hemma och sova.. men de blev inte så. Drog ut till väla med Thomas. & såklart så kan inte jag hålla mina kort i styr så köpte hem lite kläder. Ett par svarta byxor som är fett sköna, äger redan såna i 3 andra färger hihi sen en vit top från h&m med en text på, begie top från bikbok med knappar framtill och en rosa/vit/blommig tröja som var jätte söt!
de blev att jag beskrev kläderna istället för att visa bilder jag orkade inte lägga ut kläderna och sånt för att ta bild, tryckte in allt i garderoben direkt när jag kom hem..



såååklart så avsluta vi dagen med McDonalds mat hihi, lilla menyn med hotwings och hallon-vanilj-paj, yuuummiie in maaa tuuumiieee

Har nyss bakat med lilla syster ska äta upp allt nu och sova, godnatt !!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0