heeeeeeeeeeeeje

heeeeeeeeeeeeeeejeeeee. Sitter och äter o'mai, måste alltid äta någon när jag bloggar annars är de fan inte ens kul :s Slö dag idag, vaknade och fixa lite ärenden på skatteverket, drog till jobbet och efter så var de maxi och fixa andra ärenden haha.

Vi har beställt hem en Crosstrainer nu HAHAHa. Asså omg 5 tjejer under ett tak? TUFFT. Alla tänker på vikten (även den yngsta) så de blir alltid massa träningsredskap vi beställer hem -.- Behöver inte köpa ett gymkort fan har redan allt jag behöver här hemma ahah, kanske borde öppna gym här hemma istället.. tjäna extra cash eller något hih. JK. Nej men den kommer väl på måndag, behöver inte oroa mig så mycket över att bli av med mina fina love handles till sommaren nu hehe. Ska äta iaf magen skriker !!!



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0