mihihi

Hallllleeeeo. Helt dött här på bloggen, men haft för roligt och internet krånglade hela tiden fan. Är iallafall hemma nu från min pojkvän :( Tråååkigt, ibland känner jag mig mer hemma hos honom än här hos mami .. haha. Tog ett tidigt tåg och var hemma typ runt 3, drog och jobba direkt sen möta upp mina kära barn :') Linda & Anneli det vill säga hihi :3 Ska snart sovit i min kalla ensamma säng buuh haha men fööörst ska jag skriva en fet inlägg bara för att gottgöra era stalkers som vill veta av var ända move jag gör :* (kortfattat dock)

De var jätte fint väder på Fredagen så de blev jätte mysig grillning med hela gänget. Gooood mat omg <33 & på lördagen så var de ganska kyligt så dagen började helt segt :/ Desperat försökte vi alla hitta på något att göra och så gav vi upp för vi inte kom på något haha i sista sekunden så får vi reda på att alla vi skulle åka ner till SKÅNE WOHO. Kääära skåne ! Blev lite dricka och sånt. Sova där och drog hem direkt på morgonen, stannade av vid McDonalds för frukost.. mm nyttigt. Resten av söndagen så tog jag de bara lugnt med mina fina pojkvän. Måndagen så var de en snabb runda på stan, inte mycket att se därför. Drog in på biltema och jag och Louise köpte varsin vattenpristol som vi inviger genom att skjuta på dom stakars hundarna... Sen på våra pojkvänner och de sluta med att vi står i duschen med kläderna på.. Så går de när man muckar med fel personer >:( Tisdagen så laga vi en romantiskt middag, skiiiit gott åt upp allt (a) & onsdagen så var de grillning igen bara för de var så fint väder...

Jätte fint också att jag kom hem med svullna armar .. blivit misshandlad av min pojkvän :( nee men dom hetsade hundarna mot mig och louise så nu har vi massa bitmärken och blåmärken... fint ..



DÖÖÖ TRÖTT NU GOODNATT :*

 


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0